Gott & Blandat!

Idag orkar jag inte göra ett jätte långt inlägg så det kommer några bilder & några få ord om varje dag!

Onsdag
Shake. Då hade Evelina, Lovisa, Lindi & Madde fixat en lokal/hus övanför posideon. Dom hade bjudit mycket folk & roligt. Jag kom runt tio tiden dit med Elin, Johanna & Sara, vi fångade med oss Staffan, Emmy Elisabet, Vanessa, Calle & Daniel. Vi som trodde att det skulle vara jätte lång kö utan för eftersom vi kom en timme senare än när det skulle börja så var det ingen kö & nästan ingen inne utan alla stod ute. Då frågade jag mig själv varför står alla här ute? Då kom Moa fram & sa att man inte får dricka alkohol inne i huset så det var därför alla stod alla utanför med sin dricka i handen. Så dom som var 18 eller öldre fick vista med alkohol, dom som var under fick stå ute. Menmen, Efter en timme dansande så kommer en kille in & stänger av musiken alla var tvunga att gå ut för att festen var slut. Det var minderåriga som hade drukit inne i huset så då stängde dom av festen. Det var tråkigt eftersom man hade betalat 100 kronor för att stå på listan & så fick man bara tillbringa en timma i huset istället för 6 timmar. Så vi gick ner ill Mcdonalds och åt lite sedan så fick jag skjuts hem utav Jonathans pappa.

Torsdag
Mamma 38 år.
Idag när jag gick in på min facebook för att kolla nyheter;) Hahaha. Så hade jag ett nytt medelande & det var från Shake. I meddelandet stod det att vi itne skulle få tillbaka våra pengar. Tråkigt, men jag kan förstå dom för de hade klart & tydligt sagt att ingen fick vistas med alkohol i huset ifall man var minderårig. Det som jag tyckte att dom skulle göra var att skicka ut dom som gjorde fel & bröt mot regeln & låta oss som skötte oss vara kvar & kunna njuta den tid vi hade kvar. Men men jag förstår deras val.

Fredag
Emelie Ohlzons tjej middag.
Orkar inte srkiva ner allt men de som var bjudna var Elin, Irma, Lisa, My, Vickan, Emelie, Amelia, Jag & tre till som jag jätte pinsamt inte kommer ihåg namnen på. :/ gud vad hemsk jag känner mig. Men den kvällen var nog en kväll som vi aldrig kommer att glömma! Säger bara en sak Nödinge. Första & sista gången jag kommer att åka ut dit säger jag bara.

Lördag
Caisa
I lördags var det bara lite chill hemam hos Caisa. Emmy Elin Elisabet Amanda Vanessa och jag var det i böjran sedan kom Alexndra Mathilda och Sanna. Inte så många minuter efter dom kom Patricia, Anna, Mathilda och Hanna. Bara ladies night kan man säga!

Som ni kanske märker så orkar jag verkligen inte gå in på detajl  dom två sista dagarna & det är bara för att det är för mycket verligen för mycket att skriva om & det orkar jag verkligen inte göra, Hahaha. Yeahyeah men nu ska jag sitta & skriva lite biologi uppsatster som blandannat ppiller!

Lite bilder ifrån lördagen

Elin Amanda Irma

Amanda & Elin

Amanda Elin & Irma

Elin & Irma

Elin & Irma

Emelie & Vickan

Amanda & Irma

Denna bild får avlsuta detta inlägg! Amanda Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0