Grillz med brudzen!

Hejsan Hoppsan:)

Igår så var det grilling hemma hos mig med Annika, Hanna, Amanda, Elin, Sara, Caisa & Emmy. Vi grillade kykcling, korv, bröd och ungsbakadade rotfrukter till det!  Vi satt & hade det mysigt till klockan nio sedan åkte vi hem till Sara. Efter en stund dansade så kom det killar & då blev det lite roligare. Runt ett tiden så åkte dom flesta hem till mig för att sova, men vi kunde inte sova utan chips, redbull, chokolad & man får ju inte glömma Eva&Adam!! Hanna & Annika sommnade i min systers rum medans jag  & Elin sov i min säng & Amanda  somnade gött i soffan.
Någon bild kommer senare idag eller senare i veckan.

"Dom tre S:n
Svet, Sperma & Saltvatten"

FRANZYYY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0