Historia prov!

Nu ska jag snart gå till skolan för att ha ett utav mina två prov den här veckan. Idag kommer det att vara Historia del 1 och imorgon del 2. Min biologi uppsats om ppiller blev faktist okej, jag som trodde att jag skulle göra som alla andra uppsatser lägga av efter en timma och böjra med något nytt men jag orkade göra klart den. Haha tro det eller ej. Detta provet som jag kommer att skriva idag är jätte viktigt inför mina betyg, som kommer att bli in skickade nu på fredag till skolverket. Jag har ju då valt Katrinelund som första val & det känns rätt så bra om det valet. Kom in på prellemenär ( har ingen aning hur det stavas;)) intaggningen så det är ju ett plus. Hoppas verkligen att jag kommer in dit sen till hösten. Ska gå & ta mina mediciner nu för sjukan.  Tråkigt tråkigt. Knarkaren inom mig har vaknat till liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0