Ja må hon leva.

Idag fyller min mamma år, trettio åtta hela år har hon levt. Min underbara älskade & helt fantastiska mamma som alltid finns där för mig, ibland är det lite svårt eftersom hon jobbar uppe på vårat land, Kärringön. Där både hennes butik & företag/spa/restuarng ligger. Saknaden till henne är stor när hon jobbar men jag berättar aldrig det till henne. Men jag har börjat att lära mig nu det sista att verkligen prata med henne när hon ringer & att inte låta otrevlig. Berättar att jag älskar henne som mamma & att hon gör specielt de jobbet väldigt bra, alla miljontals olika jobb som hon har klara hon av som en dans på rosor. Hon är en helt underbar mamma, syster, barn & svärdotter.  Nu sitter jag här & ser när hon gör odrning sig för gästerna som kommer att komma vilken sekund som helst. Jag må säga att hon är väldigt vacker idag. Men nu måste jag hoppa in i klänning min & locka håret så jag säger allt som jag har på hjärtat, jag älskar dig Mamma.

Tiden går fort när man har roligt!

Mamma när hon ska visa upp en jacka för butiken, hon har även varit  model min mamma det:)

Bild från förra sommaren

glad tjej från thailand

bild från nyår, sista bilden än så länge. Ifall jag hittar några läckra ifrån hennes barndom så lovar jag att de kommer upp.

Älskar dig Mamma

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

ja de får du ta och göra...

Ja men tänk så här, jobb är jobb hehehehe

2009-05-21 @ 23:18:38
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

jaa men då e de lite problem.. men ta telefonförsäljning.. de får du lätt

2009-05-22 @ 12:56:24
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Va sööt.. får väll oxå säga grattis till din mamma..

2009-05-24 @ 13:51:59
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va lika ni är på sista bilden !

2009-05-28 @ 20:27:38
Postat av: Amanda Hofsten

Svar till Anonym

Jasså det tycker du, inte första gången jag har hört det, hahaha. Fortsätt att kommentera!

:)

2009-05-28 @ 22:14:49
URL: http://hofstenshyllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0