Sjuk

Bilhåleinflamation
Enda sen lördags kväll har jag kännt mig krasslig. Ont i halsen och kännt mig varm, i söndags morse när jag vaknade upp hos caisa så kände jag mig itne alls bra. Hela huvudet värkte och min hals var inte okej. Sen på dagen när jag kom hem la jag mig i sängen och försökte sommna men det gick inte hostan höll mig vaken. Nu två dagar senare har jag varit hos doktorn och fått reda på att jag har bihålsinflamation. Inte kul må jag säga. Ska ta host medecin tre gånger per dag nu, en tablett som tar ner min svullnad i bihålerna två gånger mer dag & sen en annan tablett som jag ska ta två st , två gånger per dag. Känner mig som värsta knarkan ifall ni undrar ligger med täcket vid tvn & kollar på massa oilka filmer med mammsen.
Känns lite sådär att vara sjuk just dennna vecka när det är nu som allt gäller. På fredag ska betygen in & jag har två prov ett på onsdag & ett på torsdag. Det gäller att bara plugga plugga nu. Samt biologi redovisningen & svenska inlämningen jag inte har gjort än. Fuck!
Men nu ska jag säta igång med läxorna.

Kommentarer
Postat av: cornelia

krya på dig! kolla gärna in min blogg. kram



www.conelias.blogg.se

2009-06-17 @ 19:57:25
URL: http://conelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0